مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-12سياسي

خط ویژه| دفاع روزنامه غربگرا از بتن ریزی در صنعت هسته ای


تأمین داروی بیماران خاص از جمله کودکان، یکی از کاربردهای مهم صنعت هسته ای است؛ همان داروهایی که دولت های غربی از ورود آن به ایران جلوگیری می کنند.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* دفاع روزنامه غربگرا از بتن ریزی در صنعت هسته ای شبکه ضدایرانی اینترنشنال با ذوق زدگی از سرمقاله روزنامه هم میهن تمجید کرد.

این روزنامه منتسب به جریان غربگرا در مطلبی با عنوان درس آموزی هسته ای نوشت: با ورود به سال 1402 دقیقا دو دهه از چالش هسته ای ایران می گذرد؛ رخدادی که تاثیرگذاری آن بر مجموعه روندهای سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد و به تبع آن، شرایط اجتماعی و حتی روانی مردم انکارشدنی نیست.

انتشار مطلبی در روزنامه هم میهن درباره تنش زا و هزینه زا بودن صنعت هسته ای   در ادامه این مطلب آمده است: دانش و صنعت هسته ای سکه ای دوروست که همچون ژانوس اسطوره رومی، چهره ای دوگانه دارد.

یکی، چهره آرامش بخش و امیدآفرین که می تواند حس اطمینان جامعه به آینده توسعه کشور را تقویت کند و به ویژه در حوزه انرژی، نگرانی ها و دغدغه ها درباره اتکا و وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ویژه| دفاع روزنامه غربگرا از بتن ریزی در صنعت هسته ای

خط ویژه| دفاع روزنامه غربگرا از بتن ریزی در صنعت هسته ای